Manažérske zručnosti v sociálnych službách

NADSTAVBOVÝ KURZ KU KURZU MANAŽÉR KVALITY V SOCIÁLNYCH SLUŽBÁCH

Cieľom kurzu je rozšíriť manažérske zručnosti účastníka vzdelávania dôležité k efektívnemu zavádzaniu zmeny, a to aj v súvislosti s manažovaním kvality poskytovaných sociálnych služieb.

Témy vzdelávania, v rámci ktorých budú praktické tréningy:

  • Komunikačné zručnosti manažéra

  • Emocionálna inteligencia manažéra

  • Rozvoj schopností motivovania

  • Analytické a strategické myslenie

  • Rozvoj organizačných schopností a tímové vedenie

  • Manažovanie zmien a plánovanie

Rozsah vzdelávania: 36 hodín, 3 stretnutia po 2 dni.

Účastníci vzdelávania: Odborní a riadiaci zamestnanci poskytovateľa sociálnych služieb, ktorí majú absolvovaný kurz Manažér kvality v sociálnych službách alebo sa naň pripravujú.

Minimálny počet účastníkov je 10, maximálny 15. V prípade menšieho počtu účastníkov si organizátor vyhradzuje právo zmeny termínu začatia školenia, o čom bude účastníkov včas informovať.

Lektori:

prof. PhDr. ThDr. Andrej Mátel, PhD. (garant vzdelávania)

PhDr. Mgr. Branislava Belanová

Cena za účastníka: 360 €.