Manažérske zručnosti v sociálnych službách
NADSTAVBOVÝ KURZ KU KURZU MANAŽÉR KVALITY V SOCIÁLNYCH SLUŽBÁCH
Cieľom kurzu je rozšíriť manažérske zručnosti účastníka vzdelávania dôležité k efektívnemu zavádzaniu zmeny, a to aj v súvislosti s manažovaním kvality poskytovaných sociálnych služieb.
Témy vzdelávania, v rámci ktorých budú praktické tréningy:
Komunikačné zručnosti manažéra
Emocionálna inteligencia manažéra
Rozvoj schopností motivovania
Analytické a strategické myslenie
Rozvoj organizačných schopností a tímové vedenie
Manažovanie zmien a plánovanie
Rozsah vzdelávania: 36 hodín, 3 stretnutia po 2 dni.
Účastníci vzdelávania: Odborní a riadiaci zamestnanci poskytovateľa sociálnych služieb, ktorí majú absolvovaný kurz Manažér kvality v sociálnych službách alebo sa naň pripravujú.
Minimálny počet účastníkov je 10, maximálny 15. V prípade menšieho počtu účastníkov si organizátor vyhradzuje právo zmeny termínu začatia školenia, o čom bude účastníkov včas informovať.
Lektori:
prof. PhDr. ThDr. Andrej Mátel, PhD. (garant vzdelávania)
PhDr. Mgr. Branislava Belanová
Cena za účastníka: 360 €.